Documentación e impresos para formalizar a matrícula
A continuación, tes á túa disposición a documentación necesaria para realizar a matrícula na Escola Infantil Municipal de Ames (Escola Infantil Municipal A Madalena) para o curso 2021-2022.
O prazo de solicitude estará en vigor entre o 1 de Xuño ata o 15 de Xuño de 2021, ambos incluídos.
A documentación pode presentarse tanto presencialmente na escola infantil municipal en horario de 9:00 a 14:00 h. previa cita, como a través da sede electrónica do Concello de Ames https://sede.concellodeames.gal .
RECORDA:
Documentación e impresos para formalizar a matrícula
A continuación, tes á túa disposición a documentación necesaria para realizar a matrícula na Escola Infantil Municipal de Ames (Escola Infantil Municipal A Madalena) para o curso 2021-2022.
O prazo de solicitude estará en vigor entre o 1 de Xuño ata o 15 de Xuño de 2021, ambos incluídos.
A documentación pode presentarse tanto presencialmente na escola infantil municipal en horario de 9:00 a 14:00 h. previa cita, como a través da sede electrónica do Concello de Ames https://sede.concellodeames.gal .
RECORDA:
A continuación, tes á túa disposición a documentación necesaria para solicitar praza na Escola Infantil Municipal de Ames (Escola Infantil Municipal A Madalena) para o curso 2021-2022.
O prazo de solicitude estará en vigor entre o 1 de Abril ata o 15 de Abril de 2021, ambos incluídos.
A documentación pode presentarse tanto presencialmente na escola infantil municipal en horario de 9:00 a 14:00 h. previa cita, como a través da sede electrónica do Concello de Ames https://sede.concellodeames.gal .
CALES SON OS CRITERIOS DE BAREMACIÓN
QUE DOCUMENTACIÓN DEBO PRESENTAR PARA REALIZAR A SOLICITUDE
A documentación a presentar é específica para cada unha das Escolas podendo presentar dúas instancias diferenciadas. É moi importante cubrir todos os impresos e asinalos.
Terán a consideración de copia auténtica dun documento público administrativo ou privado as realizadas, calquera que sexa o seu soporte, polos órganos competentes das Administracións Públicas nas que quede garantida a identidade do órgano que realizou a copia e o seu contido.
As copias auténticas terán a mesma validez e eficacia que os documentos orixinais. (Artigo 27.2 LPAC)
* Art. 9.5 RRI.- Calquera indicio de cambio non declarado, de distorsión ou de falseamento da situación socio-familiar, da situación laboral-familiar ou da situación económica reflectidas na solicitude poderá dar lugar a que se inicie de oficio unha investigación para a comprobación dos referidos datos. Para a apertura deste expediente nomearase un instrutor/a que será o/a concelleiro/a de Educación, un secretario/a que será o/a secretario/a do Concello ou funcionario/a en quen delegue. A secretaria elaborará un informe que poñerá en coñecemento da comisión de baremación.
HORARIOS DE ATENCIÓN AO PÚBLICO NAS ESCOLAS INFANTÍS MUNICIPAISPara calquera trámite será preciso solicitar cita previa:
Cumprirase estritamente o horario de cada cita.
As citas serán individuais, non podendo vir en ningún caso acompañados.
Deberase vir provisto de máscara e gardaranse as distancias de seguridade.
Esperarase fóra ata que o persoal da escola lle facilite a entrada.
Traerase toda a documentación cuberta.
Non se facilitará ningún obxecto de escritura
CANDO PODO FACER A MATRÍCULAAs listas provisionais publicaranse na web do Concello de Ames e nas propias escolas infantís municipais e o prazo de matrícula extenderase desde o día 1 ao 15 de Xuño.
A continuación, tes á túa disposición a documentación necesaria para solicitar praza na Escola Infantil Municipal de Ames (Escola Infantil Municipal O Bosque) para o curso 2021-2022.
O prazo de solicitude estará en vigor entre o 1 de Abril ata o 15 de Abril de 2021, ambos incluídos.
A documentación pode presentarse tanto presencialmente en cada unha das escolas infantís municipais en horario de 9:00 a 14:00 h. previa cita, como a través da sede electrónica do Concello de Ames https://sede.concellodeames.gal .
CALES SON OS CRITERIOS DE BAREMACIÓN
QUE DOCUMENTACIÓN DEBO PRESENTAR PARA REALIZAR A SOLICITUDE
A documentación a presentar é específica para cada unha das Escolas podendo presentar dúas instancias diferenciadas. É moi importante cubrir todos os impresos e asinalos.
Terán a consideración de copia auténtica dun documento público administrativo ou privado as realizadas, calquera que sexa o seu soporte, polos órganos competentes das Administracións Públicas nas que quede garantida a identidade do órgano que realizou a copia e o seu contido.
As copias auténticas terán a mesma validez e eficacia que os documentos orixinais. (Artigo 27.2 LPAC)
* Art. 9.5 RRI.- Calquera indicio de cambio non declarado, de distorsión ou de falseamento da situación socio-familiar, da situación laboral-familiar ou da situación económica reflectidas na solicitude poderá dar lugar a que se inicie de oficio unha investigación para a comprobación dos referidos datos. Para a apertura deste expediente nomearase un instrutor/a que será o/a concelleiro/a de Educación, un secretario/a que será o/a secretario/a do Concello ou funcionario/a en quen delegue. A secretaria elaborará un informe que poñerá en coñecemento da comisión de baremación.
HORARIOS DE ATENCIÓN AO PÚBLICO NAS ESCOLAS INFANTÍS MUNICIPAISPara calquera trámite será preciso solicitar cita previa:
Cumprirase estritamente o horario de cada cita.
As citas serán individuais, non podendo vir en ningún caso acompañados.
Deberase vir provisto de máscara e gardaranse as distancias de seguridade.
Esperarase fóra ata que o persoal da escola lle facilite a entrada.
Traerase toda a documentación cuberta.
Non se facilitará ningún obxecto de escritura
CANDO PODO FACER A MATRÍCULAAs listas provisionais publicaranse na web do Concello de Ames e nas propias escolas infantís municipais e o prazo de matrícula extenderase desde o día 1 ao 15 de Xuño.